Wnioski i prawa Pacjenta

- Wniosek o wydanie kopii dokumentacji medycznej
- Upoważnienie do odbioru dokumentacji medycznej
*Wypełniony wniosek należy podpisać i dostarczyć lub wysłać pocztą na adres OOK SPEKTRUM.
Wnioski przesyłane drogą mailową nie będą rozpatrywane. - Prawa Pacjenta
- Prawa Dziecka
Szczegółowych informacji o prawach Pacjenta udziela:
1) Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
kancelaria@rpp.gov.pl
fax: (22) 506 50 64
Przyjęcia interesantów w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta odbywają się w:
- poniedziałek – w godzinach od 9.00 do 18.00
- wtorek – w godzinach od 9.00 do 15.00
- środa – w godzinach od 9.00 do 15.00
- czwartek – w godzinach od 9.00 do 15.00
- piątek – w godzinach od 9.00 do 15.00
2) Dolnośląski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Generała Romualda Traugutta 55a
50-416 Wrocław
fax: (71) 797 93 25
Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590
W sprawie skarg i wniosków: skargi@nfz-wroclaw.pl
tel. 71 7979134
W sprawie skarg i wniosków
Skargę można złożyć pisemnie na formularzu w rejestracji Ośrodka lub przesłać mailem na adres biura Spółki: biuro@spektrum.wroc.pl
Dyrektor SPEKTRUM Sp. z o.o. przyjmuje skargi i wnioski w pierwszy wtorek miesiąca w godzinach od 9.00 do 11.00 po wcześniejszym umówieniu spotkania poprzez email: biuro@spektrum.wroc.pl